Toetsresultaten Take Care herstellen Toetsresultaten Take Care herstellen

Toetsresultaten Take Care herstellen

In de periode van 26 november 2022 tot 21 december 2022 was het door een technisch probleem in de toetsomgeving voor docenten niet mogelijk om ingeplande toetsen te zien. De toetsen waren wel zichtbaar voor de studenten en konden dus ook gemaakt worden. De resultaten van de gemaakte toetsen in die periode leken verdwenen. Onze ICT-afdeling heeft na onderzoek de missende resultaten  teruggevonden in onze database. 

De toetsresultaten zijn teruggeplaatst in de toetsomgeving. Hiervoor hoef je als docent geen actie te ondernemen. Je vind de gemaakte toetsen terug onder het tabblad 'Afnames'. De toetsen die terug zijn gezet staan op 'Beoordeeld',  ze moeten alleen nog worden vrijgegeven voor de studenten. 

TIP: door gebruik te maken van de filteroptie rechtsboven kan je in een keer alle beoordeelde toetsen in de periode tussen 26 november en 21 december in beeld brengen.

 

mceclip0.png

 

 

 

 

Contact met Malmberg

Wanneer je er niet uit komt, neem dan contact met ons op via 073 628 8788 of via helpdesk.mbo@malmberg.nl

 

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1